Friday, October 15, 2010

kehilangan insan tersayang


AL-FATIHAH
101010
ta bermkna bwt ku lg , kehilangan insan tersayang bwt kali kedua bg ku ,
amat memerit kan hati ,

:(

tiada tempat bermanja , tiada tempat mengadu
:(

saat kau terlantar ,
terbujur di atas tilam ,

ku sempat membaca yassin untuk mu ,
aku berasa tidak rugi dan ta berasa terkilan langsung saat ku mmbca yassin untuk mu

wahai hamba allah ,
aku melihat saat org mandi kan mu ,
org kafan kn kamu ,
org bca kan yassin tuk mu,
saat org menngs kerna kehilangan kamu ,
saat org mengali kan kubur tuk mu,
sme itu lumrah manusia & setiap manusia akn pergi jua
semuga roh mu dcucri rahmat ,
dtmpt kn org yg beriman beraml soleh,
masuk kedlm syurga .

amin rabaa'alamin aku ,
sentiasa mendoakn mu .

:'(
walaupun tangisan ku kering ,
kerna selalu ingt pesan mu ,

'belajar rajin2'
'jg dri elok2 bile dah blja di kl nnti yerk'

'dgr kt mak , abh dah tak ad :('
'sllu solat jgn lupa'
'hormat org tua & sume org dsekeliling kamu ye ank'

semua ni akn ku ingt smpi bile2
tp aku sedih ,
taktala kamu tidak dpt melihat aku berjaya,

memegang segulung ijazah :(

YA ALLAH
kau berikn lah hambu ini kekuatan tuk melalui sume dugaan yg kau berikn .