Tuesday, January 19, 2010

kecik nya dunia ini!

haissshhhhh,
semalam cousin aku bersama2 mk nya ingin menjengukkk fmily aku dirumahh.
tup2,ank nya seorg permpn yg bernma AMIRA ATIQA ada sekali datangg
mak said ; adk dah buat air (aku di dapur)
aku siad ; dah mak(ngok buat air sempat msg ngn kwn2 nihh)
cousin said ; ank kak cik umr brapa ?
mak said ; 17
cousin said ; ouh sma la ngn amira,ank saya!
(dlm hti ku berkata;amira mcm kenal tapi wat dek je r)
(aku pn berlalu menuju ke hall utk hidang kan air ke pada tetamu)
(jemput minum semua)
mata ku memandang kepada amira
then aku ckp mcm kenal
"ouh ni bdk sama tuition ngn adik tu mak "
"kat GLOBALINK"
haishhhhh, tk sangka bdk yg pernah ddk sma aku kt tempat tuition bm and math rupa2nya cousin aku.
dlm ht berkata "lahh nape aku dpt csin nerd ni aduuh"
makny aku ada 2org cousin 1lg NAZURAH HAMZAH dia 1sek ngn aku dulu sigs tp kelas berlainan tp masa fm 2 & 3 kitorg rapat naik fm5 lantak kau rr!
tak sangak 2-2 tu cousin aku HAHAHA,
kecik dunia ini !
SEKIAN ..